استراتژی بلادرنگ (RTS)

ساخت وبلاگ

این نوع بازی های ویدیویی چند نفره آنلاین در اوایل سال 2010 محبوبیت پیدا کردند ، با محبوبیت مد Defence of the Ancients برای Warcraft III ، League of Legends ، Dota 2 ، Heroes of the Storm و Smite. بازی های MOBA در اسپورت ها نیز به خوبی نشان داده می شوند. در سال 2018 ، مجموعه جوایز به بیش از 60 میلیون دلار آمریکا ، 40 درصد از کل جایزه های سالهای ورزشی ، رسیده است.

سایت بازی انفجار

استراتژی بلادرنگ (RTS)
مقاله اصلی: استراتژی بلادرنگ
استراتژی مانیکر real-time (RTS) که معمولاً فقط برای برخی از بازی های استراتژی رایانه ای اعمال می شود ، نشان می دهد که عملکرد در بازی مداوم است و بازیکنان باید تصمیمات و اقدامات خود را در پس زمینه ای از وضعیت بازی و کامپیوتر که به طور مداوم تغییر می کند ، بگیرند گیم پلی استراتژی در زمان واقعی با به دست آوردن منابع ، ایجاد پایگاه ها ، تحقیق در مورد فن آوری ها و تولید واحد مشخص می شود. تعداد بسیار کمی از بازی های استراتژی غیر رایانه ای در زمان واقعی هستند. یک نمونه از آن Icehouse است.

برخی از بازیکنان اهمیت استراتژی را در بازی های استراتژی بی درنگ مورد اختلاف قرار می دهند ، زیرا مهارت و مهارت در دستی اغلب به عنوان عامل تعیین کننده در این ژانر بازی تلقی می شود. به گفته تروی دانی وی ، "یک بازیکن صدها واحد ، ده ها ساختمان و بسیاری از رویدادهای مختلف را کنترل می کند که همه به طور همزمان اتفاق می افتد. فقط یک بازیکن وجود دارد و او فقط می تواند هر بار به یک چیز توجه کند. بازیکنان خبره می توانند به سرعت تلنگر بزنند در بین وظایف مختلف ، در حالی که گیمرهای گاه به گاه مشکلات بیشتری در این مورد دارند. ارنست آدامز تا آنجا پیش می رود که گیم پلی زمان واقعی با استراتژی تداخل می کند. " اقدام زمان

بسیاری از بازیکنان استراتژی ادعا می کنند که بسیاری از بازی های RTS واقعاً باید به عنوان بازی های "تاکتیکی در زمان واقعی" (RTT) برچسب گذاری شوند ، زیرا بازی کاملاً حول تاکتیک ها می چرخد ​​، در حالی که استراتژی کمی یا حتی هیچ درگیر آن نیست. به ویژه بازی های آنلاین انبوه چند نفره (MMOG یا MMO) در اجرای استراتژی مشکل داشته اند ، زیرا داشتن استراتژی به معنای سازوکاری برای "برنده شدن" است. بازی های MMO ، به دلیل ماهیتشان ، معمولاً به گونه ای طراحی می شوند که پایان ناپذیری دارند. با این وجود ، برخی از بازی ها سعی در "شکستن کد" ، به اصطلاح ، استراتژی واقعی در زمان واقعی MMOG دارند. این امکان را برای بازیکنان فراهم می کند تا با دقت بیشتری اقدامات خود را هنگام یک تقابل بررسی کنند. به شرطی که بازیکنان واقعاً بتوانند بر توانایی واحدهای خود تأثیر بگذارند ، واحدهای قابل برنامه ریزی روش دیگری برای افزودن عناصر استراتژیک است. این صنعت به دنبال معرفی نامزدهای جدیدی است که شایسته شناخته شدن به جای "استراتژی مهارت" به "استراتژی فکر" باشند.

ناشناس نویسان...
ما را در سایت ناشناس نویسان دنبال می کنید

برچسب : سایت بازی انفجار, نویسنده : ناشناس kenzo78 بازدید : 166 تاريخ : چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت: 20:58